Philips DCM292

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DCM292 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

eligius 23-06-2012
Geschreven voor: Philips DCM292

Vandaag heb ik bij de Bjenkorf dit apparaat gekocht. Van 179 voor 60 euro. Ik dacht dat ik me daar geen buil aan kon vallen. Helaas! Wat een belabberde geluidskwaliteit produceert dit Philips-product, zeg. Ik snap dan ook niet hoe een aantal andere reviewers hier enthousiast over kunnen zijn.

Het geluid is marginaal beter dan een spatwaterdichte doucheradio van de bouwmarkt voor €10. Natuurlijk speelt hij cd's af, en mp3's van een usb, en muziek van een iphone. Maar daar heb je niks aan als het geluid nog slechter klinkt dan uit een af-fabriek geleverde autoradio van een Trabant 601. De radioontvangst loopt via een dun antennekabeltje en stoort ook als de kabel niet precies goed wordt neergelegd.

Kortom, zonde van je geld, dit technisch vernuft van Philips gaat terug naar de winkel.

Officiele reactie van Philips Nederland 26-06-2012

Beste Eligius!

Hartelijk dank voor uw review! Goed dat u aangeeft dat u niet tevreden bent over de geluidskwaliteit, dit zou niet mogen uiteraard!

U geeft aan dat u de DCM292 terug brengt naar de winkel, mocht u toch nog vragen hebben over het product, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice!

Philips Webcare

Sara_Ella 22-05-2012
Geschreven voor: Philips DCM292

Het is, zeker voor zijn prijs, een redelijk goede koop. Radio, iPod en cd's zijn eenvoudig af te spelen.

Het is alleen jammer dat de bas niet sterk is, en het geluid klinkt soms wat blikkerig. Heb hem zelf weer vervangen door betere boxjes met een losse iPod-dock, omdat ik het geluid vond tegenvallen. Deze is naar de keuken verhuisd.

Ander nadeel is het ontbreken van een ingang voor de kabel, waardoor je bij de radio afhankelijk blijft van één snoertje, wat niet altijd een goed signaal oppakt.

Kortom: qua prijs/kwaliteit een redelijk all-in-one setje, maar ga je voor groots geluid en een iPod docking, dan is het slimmer het geld uit te geven aan goede boxjes en een los stationnetje.

robrd 28-12-2011
Geschreven voor: Philips DCM292

Vind de eco power standby mode heel erg lastig. Hierdoor verdwijnt de tijd en laad de ipod ook niet meer op.
de eco power standby mode springt bij geen gebruik na 15 minuten aan en is niet te voorkomen.
Ook S-video output zou wel handig zijn.
Mooi design maar net weer half af door de eco modus

Hans Gijsbertsen 15-07-2011
Geschreven voor: Philips DCM292

Geen mogelijkheid om anderse boxen aan te sluiten.
Geen mogelijkheid om op de kabel aan te sluiten.
Daar mis je een heleboel zenders mee.

hegu 31-03-2011
Geschreven voor: Philips DCM292

Uitstekend geluid en zeer degelijk. Natuurlijk met handige iphone ipod aansluiting. Al met al prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Brabo85 24-03-2011
Geschreven voor: Philips DCM292

Een erg mooi en goed apparaat. Geluid dat er uit komt is zeer goed, zet je ipod er in en hij speelt meteen alles af. Wat ik het makkelijkst vind is dat je de ipod met de afstandsbediening kan regelen. Aanrader!